Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання
МОН КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ для логопеда, дефектолога та психолога (робота з дітьми з ООП)
Про порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Постанова Кабміну України від 10.04.2019 №530)
Постанова про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Посадові обов’язки асистента вчителя
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти від 15 вересня 2021 р. № 957
Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.12.2020 № 847 «Про затвердження Типового договору про надання соціальних послуг»
МОН. Поради для організації інклюзивного навчання під час війни
Лист МОН України №1/3737-22 від 29.03.2022 р. “Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”
Лист МОН України №1/3710 від 28.03.2022 р. “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”
Лист МОН України №1/3475-22 від 17.03.2022 р. “Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб”