Нормативне забезпечення організації освітнього процесу з предметів природничої галузі
Міністерство освіти і науки України опублікувало Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році.
Закон України “Про освіту” (2017 р.)
Закон України “Про повну загальну середню освіту”(2020 р.)
Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
Постанова КМУ № 782 від 28.07.2023 року «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 15 травня 2023 року №563 « Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні»
Лист МОН України «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН України в освітньому процесі закладів освіти в 2023/2024 н.р.»
ДЕРЖАВНІ СТАНДАРТИ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: НА РІВНІ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
в 5-6 (7пілот) класах – Державний стандарт базової середньої освіти (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898)
в 7 – 9 класах – Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти (затверджений Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392)
На рівні профільної середньої освіти: в 10 – 11 класах – Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти (затверджений Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392)
Методичний кейс
Кількість годин на вивчення хімії
Все про компетентнісно-орієнтовані завдання
iLearn - безкоштовнi вебінари для підготовки до мультитесту
Сайт Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО)
Природнича освітня галузь: мета, обов'язкові результати навчання, компетентнісний потенціал. Модельні навчальні програми.
Навчальні матеріали для дистанційного навчання
Хімічні лабораторії
Календарно-тематичне планування з усіх предметів на 2024/2025 н.р.
Календарі/планери учителя на 2024-2025 навчальний рік
Електронні версії підручників